Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/35884
Title: | A reconstrução histórica da identidade do ensino religioso em tempos pós-modernos: impressões iniciais sobre a realidade em escolas estaduais de João Pessoa – PB. |
Other Titles: | The historical reconstruction of the identity of religious education in post-modern times: initial impressions about reality in state schools in João Pessoa – PB. |
???metadata.dc.creator???: | ESTRELA, Karla Alexandra Dantas Freitas. SILVA, Camilla Marques da. |
Keywords: | Ensino religioso;Modernidade e ensino religioso;João Pessoa - PB - ensino religioso;Escolas estaduais - ensino religioso;Religious education;Modernity and religious teaching;João Pessoa - PB - religious education;State schools - religious education |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Universidade Federal de Campina Grande |
Citation: | ESTRELA, Karla Alexandra Dantas Freitas; SILVA, Camilla Marques da. A reconstrução histórica da identidade do ensino religioso em tempos pós-modernos: impressões iniciais sobre a realidade em escolas estaduais de João Pessoa - PB. In: II CONEDU, Congresso Nacional de Educação, 2., 2015. Anais [...] Campina Grande: Realize, 2015. Disponível em: http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/35884 |
Keywords: | Ensino religioso Modernidade e ensino religioso João Pessoa - PB - ensino religioso Escolas estaduais - ensino religioso Religious education Modernity and religious teaching João Pessoa - PB - religious education State schools - religious education |
???metadata.dc.subject.cnpq???: | Educação. |
URI: | http://dspace.sti.ufcg.edu.br:8080/jspui/handle/riufcg/35884 |
Appears in Collections: | Anais de Eventos Científicos - Artigos - CDSA |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
A RECONSTRUÇÃO HISTÓRICA DA IDENTIDADE DO ENSINO - ANAIS DE EVENTO CDSA 2015.pdf | A reconstrução histórica da identidade do ensino religioso em tempos pós-modernos - Anais de Eventos CDSA 2015 | 180.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.